28 Mayıs 2014 Çarşamba

EL İŞLERİ HİKAYEM SON BÖLÜM

Yazmaya devam etsem hobi bloğu olmaktan çıkacağım galiba:))
Kısaca :
Hayatım boyunca dört büyük kuyuya düştüm.Bazısı dipsiz gibiydi ,bazısı biraz derin  hepsi de çok soğuk hepside çok karanlık.Düştüğüm ilk kuyudan boncuklardan halat yapıp çıktım,ikinci kuyudan yünlerden üçüncü ve dördüncü kuyudan  kumaşlardan halat yapıp çıktım. Yaptığım el işleri bana bazen baba oldu ,bazen anne, bazen sevgili ,bazen en yakın arkadaş.

Evdeki hatıra kutusunda;15 -16 yaşalarında yaptığım boncuktan örme bileklikten buldum.Canım halam öğretmişti yapmayı, boncuklarımı da halam almıştı.Bir bu kalmış o günlerde yaptıklarımdan.Muhtemelende yamuk olduğu için kimseye vermemiş bir kenara koymuşum:)
 Bundan sonrasında eskiden yaptığım bir kaç şey paylaşıp  yavaş yavaş günümüze geleceğiz. Hadi bakalım beni takip edin:))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder